torsdag 13 mars 2008

"Mest vackraste" gillar apelsiner

Vet ni, jag fick ett mail idag. Ett snällt sådant. Det stod bla att jag var "den mest vackraste" personen ifråga har sett, samt att "Man mår bra bara av att titta på mig". Det var väl sött? Synd bara att jag själv inte kan instämma i kören. Min pojkvän har smittat ner mig med en förkylning så jag känner mig mest uppsvullen och ovacker just nu. Jag tycker inte att det var så snällt gjort av honom men den lilla skitungen verkar mest tycka att det är roligt att jag återigen har åkt på en sjukdom och att han därmed kan kalla mig vek. JAG VEK? Hahahaha. Hell no.
Som sagt - jag är undantaget som bekräftar regeln.

Nu har jag pallat upp med ett mindre förråd av apelsiner hemma. C-vitamin-kur here I come.

Apelsinerna på bilden har inget med texten att göra.

2 kommentarer:

Unknown sa...

nice to have you home darling-doll. jag ska gå med lilla katten ikväll, men du får gärna joina oss. ringer sen o kollar läget, prommis blir ca 19 iaf.

Anna-Karin sa...

men jag trodde alla tjejer var undantag :P
Angello och Ingrosso ikväll kanske?