tisdag 11 mars 2008

Kort update

Klockan är bara 10:05 och jag sitter och mosar i mig godis som aldrig förr. I denna takt kommer jag kunna rulla ner till beachen i sommar. Förresten, har jag berättat att jag ska spendera en vecka i Franska rivieran i sommar? Jag säger bara wiihuuuu! Äntligen ska jag få åka till Frankrike!

I helgen var spring cruisen ju, vilket var mycket mycket roligt. Trots att min söta pojke är vek som ja jag vet inte, men vek är han iaf (but I do love you anyway) och somnade i hytten vid 2-tiden. Om jag gick och la mig då? Hell no! Jag var uppe till en halv sex ungefär som sig bör. Fick äntligen dansa av mig vilket var sjuuukt efterlängtat. Nu känns allt lite bättre ;)

Helgen i övrigt har mest bara varit mysig och involverat god mat, långa promenader och mycket mys. Precis så som det ska vara. Nu är det dock plugg som gäller för hela slanten, för man är ju en plugghest som denna grabben så fint påpekade.

Inga kommentarer: