tisdag 4 mars 2008

Det där med att sova är överskattat. Tydligen.

Man skulle ju kunna tycka att världen är lite upp och ner när jag nu för tredje dagen i rad vaknar runt 05-06 och inte kan somna om. Än mer lite upp och ner blir den också när jag inte har lyckats somna förrens 01-02 de senaste kvällarna/nätterna också. Jag funderar på att ringa/sms:a någon, för jag vill tusan inte vara den enda som är uppe så här dags. Ska jag ska du liksom.

Förresten så har jag upptäckt att det bor en vaktkatt här. Nämligen i det lilla svarta monstret. Hon följer mig var jag än går och ligger sött i handfatet tills jag är klar och sedan trippar hon med in i sovrummet tillsammans med mig. Jag tror faktiskt hon håller koll på mig.
Wille däremot, han gosar som aldrig förr. Dock envisas han att ligga på min mage, och blir sur på mig när jag flyttar på honom så att han får ligga brevid istället. Ja jag vet, dumt av mig. Klart kattens mysbehov går före min onda och tomma mage. Att jag ens tänkte något annat. Helt galet.

1 kommentar:

Unknown sa...

darling-doll, jag har lite roligt skvaller till dig... om den bleke mannen jag pratade om! ;)